The Lounge este mai mult decât o agenție de turism. Nu s-a născut ca o cauză, ci mai degrabă ca un efect și ca un răspuns pe care am ajuns să-l oferim, prin prisma experienței îndelungate în domeniu, pornind de la nevoile și impedimentele întâmpinate de turiști în decursul anilor. Știm că timpul înseamnă bani, știm că disponibilitatea noastră și flexibilitatea produselor oferite sunt esențiale. Ne adresăm exclusiv celor pentru care confortul și siguranța primează.


De cele mai multe ori agenția de turism este privită ca un furnizor de servicii care se adresează celor neinițiați în tainele călătoriilor. Noi ne situăm la polul opus și suntem gata să facem față tuturor exigențelor venite în special de la finii cunoscători și consumatori ai domeniului. Ne propunem să excelăm în această industrie, asumându-ne și propunându-ne colaborări pe termen lung cu cei mai pretențioși clienți.
Printre atuurile noastre se numără o foarte bună cunoaștere, atât a destinațiilor pe care le operăm, cât și a produsului premium, cu tot ce presupune acesta. Iar când ne referim la buna cunoaștere a destinațiilor și a produselor, ne putem lăuda cu faptul că le-am experimentat și aprofundat personal, astfel încât atunci când le prezentăm turiștilor noștri, să fim capabili să vorbim în totală cunoștință de cauză, într-o manieră realistă și obiectivă și să putem oferi o consultanță la cel mai înalt nivel. Atunci când detaliile fac diferența, este obligatorie o perfectă cunoaștere a acestora, iar noi ne-am specializat în acest sens.
Parteneri
Pentru a ne putea încadra în segmentul premium, sunt obligatorii asocierea și colaborarea cu parteneri de top din industria călătoriilor. Ne mândrim să avem un puternic parteneriat cu:
Numele The Lounge a fost ales special ca o dovadă a faptului că ne adresăm unei categorii exclusiviste de clienți, categorie căreia îi este suficient un singur indiciu familiar acesteia pentru a realiza ce ne propunem cu adevarat și care sunt target-urile noastre. Am vrut să ieșim din sfera comună și am ales un nume care să ne reprezinte atât pe noi, cât și produsele pe care le promovăm, dar în egală măsură și pe cei cărora ne adresăm în mod special. The Lounge se dorește a fi un brand „Pour les connaisseurs”!
Standarde de calitate și declarația conducerii
Calitatea serviciilor oferite este asigurată prin respectarea instrucţiunilor şi reglementărilor
profesionale emise de organizaţiile profesionale.
Totodată, conducerea organizaţiei îşi propune ca obiective principale în domeniul calităţii următoarele:
Promisiunea noastră
Pentru tot ce vom realiza împreună cu partenerii noștri de afaceri, cuvântul de ordine va fi mereu simțul de răspundere.
Angajamentul nostru constră în solicitudinea și eficiența pe care le oferim clienților noștri, alături de o ținută profesională și morală impecabilă.
Atenția orientată mereu pe detalii, oferind servicii personalizate cât mai convenabile turiștilor noștri și nevoilor lor.
Ne propunem sa schimbăm imaginea tradițională a agenției de turism, privită în prezent strict ca pe un simplu vânzător de vacanțe, într-un permanent partener de dialog și într-o companie de consultanță la cele mai înalte standarde.
Într-o lume sufocată și saturată de agenții de turism tradiționale, ne propunem să reprezentăm inovația, bazându-ne nu pe preț, ci pe tranzacționarea corectă a experienței și know how-ului de care dispunem, într-un parteneriat solid bazat pe repere morale.
Printre valorile noastre se numara:
- Promptitudinea;
- Corectitudinea;
- Dialogul;
- Confidentialitatea;
- Flexibilitatea.

Înainte de toate…
Este un pariu cu noi înșine. În perioadele de criză
oportunitățile se află la doar un pas de succes, iar ideea de a crea cel mai nou tour operator din industria turismului din România a venit tocmai din conștientizarea tranziției negative a marilor jucători din piață. Viitorul este al tehnologiei, al forței de muncă înalt calificate, al inovației şi al reputației incontestabile. The Lounge, by Royal Synergy, este garanția viitorului în turism.”
Hai sa ne imprietenim!