Context actual
Avand in vedere contextul actual, calatorii trebuie sa fie la curent permanent cu noutatile privitoare la conditiile de calatorie.
Actualizari permanente:
CONTRACT-CADRU DE COMERCIALIZARE A PACHETELOR DE SERVICII DE
CĂLĂTORIE CATRE PERSOANE FIZICE
au convenit la încheierea prezentului contract.
2.1. Contractul se încheie după caz în oricare din următoarele situații:
- a) în momentul semnării lui de către călător sau prin acceptarea condițiilor contractuale de servicii de călătorie inclusiv în cazul celor achiziționate la distanță prin telefon sau mijloace electronice;
- b) în momentul în care călătorul primește confirmarea scrisă a rezervării de la Organizator, în cel mult 60 de zile calendaristice de la data întocmirii bonului de comandă. Este responsabilitatea agenției de turism de a informa călătorul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, fax etc.) dacă rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat. Pentru procesarea unei rezervări de servicii, organizatorul poate solicita un avans cuprins între 20 – 50 % din prețul pachetului sau plata integrală a contravalorii pachetului, în funcție de data la care călătorul solicita serviciile. Dacă înscrierea intervine cu mai puțin de 30 zile înaintea plecării, pachetul turistic se va achita integral. În cazul nerespectării termenelor de plata, Organizatorul își rezervă dreptul de a anula rezervarea.
III. Prețul contractului și modalități de plată
3.2.1. La încheierea contractului se achita:
- a) un avans in suma de __________ din prețul contractului, iar diferența de __________ se va achita pana la data de _________
- b) plata integrală a contravalorii pachetului de servicii de călătorie.
- a) pentru serviciile de călătorie care necesită confirmare din partea prestatorilor, conform termenelor de plată comunicate de agenție în scris prin bonul de comandă sau alte mijloace de comunicare.
- b) pentru serviciile de călătorie care nu necesită confirmare din partea prestatorilor, după cum urmează:
termene de plata oferta STANDARD
- 40% din pretul pachetului de calatorie la inscriere;
- 30% din pretul pachetului de calatorie cu minim 60 zile inaintea plecarii;
- 30% din pretul pachetului de calatorie cu minim 30 zile inaintea plecarii.
termene de plata oferta EARLY BOOKING
- 40% din pretul pachetului de calatorie la inscriere;
- 30% din pretul pachetului de calatorie la termenul limita al ofertei de Early Booking;
- 30% din pretul pachetului de calatorie cu minim 30 zile inaintea plecarii.
3.3. Plata serviciilor de călătorie
IV.Drepturile și obligațiile Organizatorului.
(c) cursul de schimb relevant pentru pachetul respectiv.
- a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează călătorului;
- b) când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor împrejurări pe care nici Organizatorul, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita, inclusiv, dar fără a se limita la: modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrări sau reparaţii pe drumurile publice), neîndeplinirea grupului minim ca urmare a unor renunţări de ultimă oră sau a neobținerii vizelor pentru toţi participanții. Organizatorul nu este răspunzător pentru prejudiciile cauzate călătorului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina transportatorului în temeiul actelor normative specifice;
- c) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unui terţ care nu are legătură cu furnizarea serviciilor prevăzute în contract, iar cauzele care au determinat neîndeplinirea obligaţiilor au un caracter imprevizibil şi inevitabil.
- a) orarele, locurile escalelor şi legăturile, precum şi, după caz, locul ce urmează să fie ocupat de călător în fiecare dintre mijloacele de transport incluse;
- b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon şi de fax, adresele de e-mail ale reprezentanţei locale a organizatorului ori, în lipsa acestuia, un număr de apel de urgenţă care să îi permită contactarea organizatorului;
- c) pentru călătoriile minorilor neînsoţiţi de părinţi, informaţii care să permită părinţilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazării copilului;
- d) obligaţiile călătorului prevăzute la 5.10, 5.12 şi 5.13.
V.Drepturile și obligațiile călătorului
- a) să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii de călătorie de calitate echivalentă sau superioară, propus de Organizator;
- b) să accepte un pachet de servicii de călătorie de calitate inferioară propus de Organizator, cu rambursarea diferenţei de preţ, în sensul
- b) anularea a intervenit din cauza unui caz de forţă majoră (circumstanţe imprevizibile, independente de voinţa celui care le invocă şi ale căror consecinţe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse suprarezervările, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene sau unităţii de cazare) sau unor cauze dintre cele prevăzute la cap. IV pct. 4.4. lit. b);
- c) anularea s-a făcut din vina călătorului.
VI.Renunțări, penalizări, despăgubiri. Limitarea răspunderii
6.1.1. În cazul serviciilor de călătorie externe/interne:
Conditii de anulare/penalizari oferta STANDARD
- a) 20% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 89 zile – 60 zile inaintea plecarii;
- b) 50% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 59 zile – 30 zile inaintea plecarii;
- c) 80% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 29 zile – 7 zile inaintea plecarii;
- d) 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.
Conditii de anulare/penalizari oferta EARLY BOOKING
- a) 20% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 60 zile inaintea plecarii;
- b) 50% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 59 zile – 30 zile inaintea plecarii;
- c) 80% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 29 zile – 7 zile inaintea plecarii;
- d) 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii
Datele de contact ale Organizatorului pentru asistență:
Datele de contact ale reprezentantului local al Organizatorului pentru asistență:
Toate polițele de asigurare sunt afișate pe pagina web a agenției de turism https://the-lounge.ro/ .
8.3.3. În cazul în care călătorul a beneficiat de repatriere în condițiile art. 8.2.:
- a) Călătorul nu mai beneficiază de nicio altă despăgubire de la Asigurator, în situația în care repatrierea intervine ca urmare a nerespectării de către Organizator a obligațiilor contractuale față de partenerii săi;
- b) Călătorul beneficiază de rambursarea contravalorii serviciilor de călătorie neprestate şi achitate de acesta în baza prezentului contract, fără a se scădea cheltuielile cu repatrierea efectuate de Asigurator, în cazul insolvenței Organizatorului.
8.4. Condițiile de despăgubire:
- a) în termen de maximum 30 de zile de la data declarării insolvenței Organizatorului, dacă aceasta a survenit ulterior datei încheierii pachetului neexecutat/executat parţial;
- b) în termen de 15 zile lucrătoare de la data încheierii executării pachetului în situaţia în care declararea insolvenței este anterioară acesteia.
- a) contractul de comercializare a pachetului de servicii de călătorie;
- b) confirmările de primire precizate la art. 8.4.2. sau 8.4.5., după caz;
- c) copiile documentelor care atesta achitarea serviciilor (de ex. chitanţe, ordine de plată), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de călător;
- d) copiile documentelor de transport şi cazare, după caz, în cazul cererilor de rambursare a costului repatrierii.
pachetul de servicii de călătorie, dacă agenția oferă acest tip de serviciu.
IX.Documentele contractului se constituie ca anexă la acesta și sunt următoarele:
- a) voucherul, biletul de odihnă/tratament, biletul de excursie, bonul de comandă, după caz;
- b) programul turistic, în cazul acțiunilor turistice;
- c) cataloage/pliante/oferte/alte înscrisuri/etc. ale Organizatorului puse la dispoziția călătorului, în format tipărit sau pe suport electronic.
X.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
10.1. Datele cu caracter personal prelucrate de THE LOUNGE TOURISM & SERVICES SRL
10.3 Scopurile colectării datelor cu caracter personal
– In vederea indeplinirii obligatiilor legale stabilite in sarcina noastra.
10.5. Durata prelucrării datelor cu caracter personal
11.1. Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
11.8. Contractul va fi interpretat conform legilor din România.
CONTRACT-CADRU DE COMERCIALIZARE A PACHETELOR DE SERVICII DE
CĂLĂTORIE CATRE PERSOANE JURIDICE
Nr. ______ din data de _________
Au convenit la încheierea prezentului contract.
2.1. Contractul se încheie după caz în oricare din următoarele situații :
- a) în momentul semnării lui de către Beneficiar sau prin acceptarea condițiilor contractuale de servicii de călătorie inclusiv în cazul celor achiziționate la distanță prin telefon sau mijloace electronice;
- b) în momentul în care Beneficiarul primește confirmarea scrisă a rezervării de la Organizator, în cel mult 60 de zile calendaristice de la data întocmirii bonului de comandă. Este responsabilitatea agenției de turism de a informa Beneficiarul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, etc.) dacă rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat. Pentru procesarea unei rezervări de servicii, organizatorul poate solicita un avans cuprins între 20 – 50 % din prețul pachetului sau plata integrală a contravalorii pachetului, în funcție de data la care
III.Prețul contractului și modalități de plată
3.2.1. La încheierea contractului se achita:
- a) un avans în sumă de ______________ din prețul contractului, iar diferenta de ______________ se va achita pana la data de ________________
- b) plata integrală a contravalorii pachetului de servicii de călătorie.
- a) pentru serviciile de călătorie care necesită confirmare din partea prestatorilor, conform termenelor de plată comunicate de agenție în scris prin bonul de comandă sau alte mijloace de comunicare.
- b) pentru serviciile de călătorie care nu necesită confirmare din partea prestatorilor, după cum urmează:
termene de plata oferta STANDARD
- 40% din prețul pachetului de călătorie la înscriere;
- 30% din prețul pachetului de călătorie cu minim 60 zile înaintea plecării;
- 30% din prețul pachetului de călătorie cu minim 30 zile înaintea plecării.
termene de plata oferta EARLY BOOKING
- 40% din prețul pachetului de călătorie la înscriere;
- 30% din prețul pachetului de călătorie la termenul limita al ofertei de Early Booking;
- 30% din prețul pachetului de călătorie cu minim 30 zile înaintea plecării.
IV.Drepturile și obligațiile Organizatorului.
(c) cursul de schimb relevant pentru pachetul respectiv.
- a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează Beneficiarului/turistului;
- b) când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor împrejurări pe care nici Organizatorul, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita, inclusiv, dar fără a se limita la: modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrări sau reparaţii pe drumurile publice), neîndeplinirea grupului minim ca urmare a unor renunţări de ultimă oră sau a neobținerii vizelor pentru toţi participanții. Organizatorul nu este răspunzător pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina transportatorului în temeiul actelor normative specifice;
- c) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unui terţ care nu are legătură cu furnizarea serviciilor prevăzute în contract, iar cauzele care au determinat neîndeplinirea obligaţiilor au un caracter imprevizibil şi inevitabil.
- a) orarele, locurile escalelor şi legăturile, precum şi, după caz, locul ce urmează să fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport incluse;
- b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon şi de fax, adresele de e-mail ale reprezentanţei locale a organizatorului ori, în lipsa acestuia, un număr de apel de urgenţă care să îi permită contactarea organizatorului;
- c) pentru călătoriile minorilor neînsoţiţi de părinţi, informaţii care să permită părinţilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazării copilului;
- d) obligaţiile turistului prevăzute la 5.10, 5.11.
V.Drepturile și obligațiile Beneficiarului
- a) să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii de călătorie de calitate echivalentă sau superioară, propus de Organizator;
- b) să accepte un pachet de servicii de călătorie de calitate inferioară propus de Organizator, cu rambursarea diferenţei de preţ, în sensul rambursării diferenţei de preţ dintre cele două pachete de călătorie, la momentul încheierii noului contract de prestare de servicii;
- c) să i se ramburseze toate sumele achitate în virtutea contractului.
- b) anularea a intervenit din cauza unui caz de forţă majoră (circumstanţe imprevizibile, independente de voinţa celui care le invocă şi ale căror consecinţe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse suprarezervările, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene sau unităţii de cazare) sau unor cauze dintre cele prevăzute la cap. IV pct. 4.4. lit. b);
- c) anularea s-a făcut din vina Beneficiarului/turistului.
VI.Renunțări, penalizări, despăgubiri. Limitarea răspunderii
6.1.1. În cazul serviciilor de călătorie externe/interne:
Conditii de anulare/penalizari oferta STANDARD
- a) 20% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul 89 – 60 zile calendaristice înainte de data plecării;
- b) 50% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul 59 – 30 zile calendaristice înainte de data plecarii;
- c) 80% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul 29 – 7 zile calendaristice înainte de data plecarii;
- d) 100% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în interval mai mic de 7 zile calendaristice înainte de data plecarii sau pentru neprezentarea la program.
Condiții de anulare/penalizari oferta EARLY BOOKING
- a) 20% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul cuprins intre ziua confirmării rezervării si 60 zile înainte de data plecării:
- b) 50% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul 59 – 30 zile calendaristice înainte de data plecarii;
- c) 80% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul 29 – 7 zile calendaristice înainte de data plecarii;
- d) 100% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în interval mai mic de 7 zile calendaristice înainte de data plecarii sau pentru neprezentarea la program.
Datele de contact ale Organizatorului pentru asistență:
Datele de contact ale reprezentantului local al Organizatorului pentru asistență:
VIII.Documentele contractului se constituie ca anexă la acesta și sunt următoarele:
- a) voucherul, biletul de odihnă/tratament, biletul de excursie, bonul de comandă, după caz;
- b) programul turistic, în cazul acțiunilor turistice;
- c) cataloage/pliante/oferte/alte înscrisuri/etc. ale Organizatorului puse la dispoziţia călătorului, în format tipărit sau pe suport electronic
IX.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
9.1. Datele cu caracter personal prelucrate de THE LOUNGE TOURISM & SERVICES SRL
9.3 Scopurile colectării datelor cu caracter personal
– In vederea îndeplinirii obligațiilor legale stabilite in sarcina noastră.
9.4. Destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal
9.5. Durata prelucrării datelor cu caracter personal
10.1. Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
10.5. Contractul va fi interpretat conform legilor din România.
THE LOUNGE TOURISM & SERVICES SRL ____________
Administrator Royal Audit House SRL Reprezentant (nume, prenume)
Semnatura__________________________ Semnatura __________________________
Date de plata
THE LOUNGE TOURISM SERVICES SRL
CUI: 35924330
Cont lei: RO15BTRLRONCRT0344442701
Banca: Transilvania
SOUS-CHEF
Fii la curent cu ultimele informații
Londra – călătorie fascinantă prin inima Regatului Unit
Londra o călătorie fascinantă în [...]
Geneva, Elveția – locul prin care pacea pășește în lume!
Geneva locul prin care [...]
Viena – călătorie în inima Austriei
Viena călătorie în inima [...]
Paris – o metropolă plină de eleganță și istorie
Paris o metropolă plină de [...]
Milano – eleganță și istorie în Orașul Modei
Milano eleganță și istorie [...]
Malta – bijuteria Arhipelagului Mediteranean
Malta bijuteria Arhipelagului Mediteranean [...]
Hai sa ne imprietenim!