Organizare evenimente corporate

Redefinim evenimentele corporate.

O ferim calitatea serviciilor de planificare strategică în funcţie de tipul evenimentului dorit. Venim în ajutorul partenerilor noștri cu idei inovatoare de organizare și oferte de locaţii potrivite, astfel încât să ne asigurăm că fiecare detaliu al cerinţelor este respectat. Punem accentul pe calitatea evenimentelor. Particularizăm cerinţele fiecărui client în funcţie de numărul de persoane participante, de tematica dorită și de detaliile stabilite.

The Lounge, prin intermediul partenerilor din grupul Royal Synergy, poate organiza training-uri, seminarii și workshop-uri specializate, sesiuni de dezvoltare personală și profesională, life coaching si business coaching, dezvoltarea de competențe și programe experienţiale.

În funcţie de numărul de participanţi The Lounge pune la dispoziţia clienţilor o serie de evenimente, printre care se numără:

MICRO-EVENIMENTE DE BUSINESS

Numărul de participanți nu este mai mare de 50.

EVENIMENTE CORPORATE MICI

Un număr de 50 – 150 de participanți.

EVENIMENTE DE BUSINESS MEDII

Începând de la 150 de participanți până la maxim 500.

EVENIMENTE CORPORATE MARI

Un număr de participanți mai mare de 500.

Pachetul integrat de servicii este variat, complex si flexibil, oferind tot ceea ce evenimentul are nevoie pentru a se desfășura într-un mod profesionist, asigurând confortul iniţiatorului că audiența se va bucura de condiţii excepţionale pentru atingerea rezultatului dorit.

Printre categoriile de evenimente pe care The Lounge le pune la dispoziția clienților se numără

Traininguri și workshopuri

Conferințe și seminarii

Teambuilding-uri

Meetings

Incentive meetings

Tradeshow (expoziții)

Lansări de produse

Join the journey!

Bucură-te de experiențe memorabile și aventuri neuitate alături de echipa noastră de profesioniști în turism. Indiferent dacă visezi la o escapadă la plajă, o aventură în natură sau o călătorie culturală, suntem aici să transformăm visul tău în realitate.