Prezentare generală the-lounge.ro este deținută și administrată de către THE LOUNGE TOURISM & SERVICES SRL cu sediul București Sectorul 3, Strada VASILE TONEANU, Nr. 26, PARTER, CAMERA 2, tel: 0757837636, fax: 0374.094.389, e-mail: office@the-lounge.ro, Cod de Înregistrare Fiscală, 35924330, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/5090/2016, capital social 25.000 lei, titulara a Licenței de turism nr.2405/2021.
În timpul navigării pe platforma noastră online, termenii precum, dar, fără a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se referă la The Lounge.
Platforma noastră online include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru Utilizatorii care accepta termenii și condițiile precum și alte detalii prezentate în acest document.
Vizitând platforma noastră online și / sau comandând orice serviciu sau produs disponibil pe această platformă, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționali/le menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor Utilizatorilor platformei noastre online, incluzând fără limitare Utilizatorilor care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut.
Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții, cu atenție, înaintea utilizării platformei noastre online. Accesând sau utilizând orice parte a platformei noastre online, înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea site-ului nostru și/sau utilizarea serviciilor noastre.
Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată platformei noastre online va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe platforma noastră online. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările. Continuarea utilizării sau accesării platformei noastre online după comunicarea actualizării Termenilor și Condițiilor semnifică acceptul dumneavoastră pentru aceste schimbări.
Capitolul II. Termeni și DefinițiiPlatforma online – Se referă la the-lounge.ro și implicit The Lounge.
Client – Persoana fizică sau juridică care a comandat unul dintre produsele/serviciile oferite de The Lounge, în urma unei solicitării transmise prin intermediul site-ului sau comunicată prin e-mail
Servicii – Se referă la serviciile disponibile din partea The Lounge și a partenerilor, pentru ce pot fi comandate de către Client.
Utilizator – Persoana fizică sau juridică, pe parcursul utilizării site-ului.
Specificații – Toate specificațiile, documentațiile tehnice și/sau descrierile bunurilor sau serviciilor așa cum sunt precizate în comandă
Recenzie – Apreciere sau observație critică cu referire la un Produs și / sau Serviciu
Link – Se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul Site-ului care prin angajarea acestuia prin Click inițiază vizitarea unei pagini de internet noi
Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectualăConţinutul platformei the-lounge.ro: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate constituie integral proprietatea The Lounge şi este aparat de Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul The Lounge a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte, conform legislaţiei în vigoare.
The Lounge poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conţinut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conţinutul/conţinuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conţinuturi, fără a putea utiliza alte conţinuturi ale platformei The Lounge.
Pentru sesizari vă rugăm să raportați orice eventuala încălcare a dreptului de autor sesizată pe site la adresa office@the-lounge.ro. Solicitările privind republicarea sau redistribuirea de conținut vor fi adresate către The Lounge la adresa office@the-lounge.ro.
Capitolul IV. Condiții GeneraleAcceptând Termenii și Condițiile prezentate pe această pagină, se înțelege că sunteți de minim vârstă majoră conform legilor României și consimțiți utilizarea site-ului nostru de către minorii dumneavoastră.
Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment.
Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura cu noi pe adresa de e-mail office@the-lounge.ro. Timpul de răspuns pentru sesizările transmise prin e-mail este de este maxim 48h (în zilele lucrătoare).
Capitolul V. Prelucrarea datelor personalePrin completarea datelor dvs. atunci când creați un cont, când completați formularul de comandă, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, social media etc.) înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a vă oferi asistență tehnică solicitată dar și pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre. Pentru orice detalii ce țin de prelucrarea datelor personale de către The Lounge vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate.
Exista însă și posibilitatea ca societatea noastră să vă transmită oferte personalizate în cazul în care ați efectuat cel puțin o data o comanda pe website-ul nostru, fără ca dvs. sa vă fi abonat la newsletter, având la bază interesul nostru legitim în scopuri de marketing și publicitate (art. 6/1/f din GDPR).
Nu aveți dreptul să folosiți adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând că sunteți altcineva decât cine sunteți ori să încercați să induceți în eroare The Lounge, în legătură cu originea oricăror comentarii. Sunteți direct responsabil pentru orice comentariu/recenzie publicați și pentru acuratețea informațiilor publicate. The Lounge nu este responsabilă și nu își va asuma nici o răspundere pentru orice comentariu publicat de către dumneavoastră sau o terță parte.
Ne-am asigurat că atât angajații noștri, care sunt autorizați să prelucreze datele cu caracter personal, s-au angajat să păstreze confidențialitatea datelor în conformitate cu prevederile GDPR, pentru durata angajării lor, precum și după încetarea angajării.
Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilorPlatforma the-lounge.ro folosește cookie-uri. Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul Utilizatorului, conţinând informaţii despre Utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul Utilizatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru va rugam sa accesați Politica privind utilizarea cookie-urilor.
Capitolul VII. Securitatea datelorThe Lounge adoptă toate măsurile de securitate pentru a proteja informațiile personale ale Clienților săi și ale Utilizatorilor platformei sale online.
Prin înregistrarea unui cont în platforma noastră online, prin procesarea unei comenzi sau prin folosirea formularului de contact, Utilizatorul își asumă răspunderea pentru informațiile transmise.
În momentul transmiterii datelor personale către noi, prin secțiunea Contact, informațiile vor fi protejate atât offline cât și online. Toate informațiile despre Utilizatori sunt confidențiale. Doar angajații a căror activitate specifica presupune prelucrarea informațiilor personale (de exemplu, reprezentanții serviciu de suport tehnic) au acces la datele de identificare ale Utilizatorilor. Serverele pe care sunt stocate informațiile personale de identificare a Utilizatorilor sunt localizate într-un amplasament securizat.
Capitolul VIII. Detalii despre Produse / ServiciiVacanțele și ofertele comercializate de The Lounge prin intermediul platformei the-lounge.ro pot fi rezervate atât prin comanda online, cât și telefonic sau la locația The Lounge.
The Lounge nu garantează disponibilitatea Produse/Servicii în orice moment.
Ne rezervăm dreptul, dar nu suntem obligați să limităm furnizarea Serviciilor/Produselor către o anumită persoană, regiune geografică sau locații exacte. Putem pune în aplicare acest drept, de la caz la caz. Ne rezervăm dreptul să limităm disponibilitatea oricărui Serviciu/Produs pe care îl avem publicat pe Site. Toate descrierile Serviciilor/Produselor sau prețurile afișate pe site pot fi schimbate în orice moment fără notificare prealabilă, la discreția noastră. Orice ofertă pentru orice Serviciu/Produs este nulă în cazul în care este interzisă, derizorie sau eronată în mod evident.
The Lounge nu este responsabil pentru calitatea oricărui Serviciu/Produs, informație ori material cumpărat.
Ofertele promoționalePromoțiile se aplică comenzilor înregistrate în perioada de valabilitate a promoției și în limita stocului disponibil. The Lounge va pune la dispoziția Utilizatorilor regulamentele campaniilor prin publicarea acestora.
Capitolul IX. Înregistrarea unui cont pe the-lounge.roÎnregistrarea unui cont se poate realiza prin completarea numelui, adresei de e-mail și crearea unei parole în formularul de înregistrare. Parola trebuie să fie de cel puțin opt caractere și este recomandat ca Utilizatorul să folosească litere mari și mici, numere și simboluri. După completarea formularului de înregistrare și confirmarea citirii Termenilor și Condițiilor, un mesaj automat va fi trimis pe adresa de e-mail indicată, care va conține un link de activare a contului, pentru a verifica validitatea adresei de e-mail. Odată accesat linkul, contul dvs. va fi activat și veți fi redirecționat către acesta.
Cu ajutorul adresei de e-mail și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a avea acces la panoul de control al contului dvs. de unde puteți să vedeți rezervările recente și wishlist-ul, să administrați punctele de fidelitate și să editați datele de facturare, parola și detaliile contului.
Capitolul X. Procedura de comandăÎn pagina Produsului/Serviciului, în urma selecției produsului dorit, perioada dorită și detaliile referitoare la transport și cazare, prin apăsarea butonului „Rezervă”, produsul este automat transferat în coșul de cumpărături. Pot fi introduse mai multe produse în coș înainte de finaliza o comandă.
Accesând coșul de cumpărături, Utilizatorii au posibilitatea să modifice cantitatea și să înainteze spre finalizarea comenzii, respectiv spre formularul de comandă. Toate serviciile turistice afișate pe site pot fi rezervate automat sau la cerere, în funcție de disponibilitatea partenerilor noștri (hotelieri și / sau operatori transport persoane).
Plasarea / Confirmarea comenziiInformațiile pe care le solicităm în momentul plasării unei comenzi
Pentru plasarea unei comenzi este necesar ca Utilizatorul să introducă numele, prenumele și data nașterii referitoare fiecărui turist care va participa. De asemenea, este necesar să introducă date de contact: email și telefon în secțiunea “Date contact”.
După, Utilizatorul alege dacă vrea să facă plata integrală sau doar un avans. Ulterior introduce un cod promoțional, în cazul în care se aplică și completează datele de facturare, fie pe persoană fizică sau juridică:
- Date – factură persoană fizică: nume, prenume, adresa facturare, tara, oras, judet
- Date – factură persoană juridică: nume, prenume, adresa facturare, tara, oras, judet, nume companie, CUI, numar Registrul Comertului
După completarea datelor, Utilizatorul alege metoda de plată: card bancar online prin intermediul procesatorului de plăți Netopia, transfer bancar sau plată în numerar în Agenție.
În cazul în care mai există detalii, Utilizatorul poate completa căsuța de “Observații”.
Confirmarea ComenziiOrice rezervare efectuată pe site o vom considera drept intenția Utilizatorului de a achiziționa un anumit produs sau serviciu turistic. Dacă rezervarea este conformă, va fi acceptată, și veți primi un e-mail de confirmare tranzacțional din partea The Lounge.
The Lounge își rezervă dreptul de a încasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot să apară la momentul rezervărilor. În acest caz veți fi informat despre comisioanele aplicabile. The Lounge își rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back.fi înregistrată.
Atenție: Comanda Serviciului este un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Prestator și Cumparator, prin care Cumparatorul este de acord sa primească Produsele/Serviciile și să facă plata acestora, în conformitate cu specificațiile ofertei comunicată de The Lounge. Această comandă nu constituie un Contract între părți și nu angajează în niciun fel părțile până în momentul în care este confirmată de The Lounge.
ContractulContractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice și documentele de călătorie va vor fi transmise de către consultanții de vânzări ai societății.
Anulări/ ModificăriAnularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziționat se va face în funcție de Termenii și Condițiile fiecărui furnizor/ partener. În cazul în care doriți anularea sau modificarea unui serviciu rezervat sau achiziționat, este responsabilitatea dvs. de a informa în scris sau telefonic The Lounge despre intențiile dvs.
The Lounge și furnizorii săi acceptă toate formele de cereri scrise. The Lounge nu poate anula/ modifica serviciul turistic înainte de a primi cererea fermă a Clientului. Puteți anula rezervarea prin intermediul Site-ului în concordanță cu termenii și condițiile furnizorului. În anumite cazuri este posibil sa nu puteți anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectați anumite cerințe pentru aceste acțiuni.
În eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita la: anulări, restituiri de sume, schimbări de nume), The Lounge își rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta acțiune. Aceste taxe diferă față de taxele impuse direct de către furnizori sau parteneri.
Capitolul XI. PlatăClienții au la dispoziție mai multe metode de plată:
- Plata online cu cardul fie completă
- Transfer bancar,
- Numerar la sediul The Lounge.
Pentru plățile prin cardurile bancare, The Lounge nu percepe nici un comision.
Deși puțin probabil, pot exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități sau erori, prețul ori caracteristicile produsului afișate pe site să nu fie cele reale. În aceste cazuri, vânzătorul va anunța cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, iar dacă livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul are dreptul de a anula livrarea respectivului produs.
În funcție de termenii și de condițiile impuse de hoteluri, în momentul rezervării vi se poate cere plata integrală sau parțială a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata în contul The Lounge, al hotelului sau al reprezentantului acestuia, după caz.
Prețurile serviciilor noastre pot fi schimbate în orice moment și fără notificări.
Prețul final se poate modifica, data se dovedeste ca a fost afișat gresit pe site, dintr-o eroare neprevazuta a sistemului, caz în care cumparatorul va fi anunțat telefonic sau prin e-mail (conform prevederilor art. 1.665 C. civ.)
Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menținem un standard ridicat al Serviciilor și să practicăm o politică de preț corectă, conform pieței de nișă.
The Lounge nu-și asumă nici o obligație de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de călătorie în cazul neplății integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteți responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
Transfer BancarDacă alegeți această opțiune de plată veți primi pe e-mail o copie a facturii fiscale, pe baza căreia puteți efectua plata. Aceasta modalitate de plată poate fi aleasă doar dacă mai există minimum 72 ore până la termenul limită de emitere a documentelor de călătorie. Plata se poate face în LEI, EUR sau USD:
- Banca Transilvania – RON – RO15BTRLRONCRT0344442701
- Banca Transilvania – EUR – RO62BTRLEURCRT0344442701
- Banca Transilvania – USD – RO66BTRLUSDCRT0344442701
- Cod BIC/SWIFT: BTRLRO22
Plata în numerar se poate face în LEI, EUR sau USD:
- la sediul The Lounge
- în orice sucursală a Băncii Transilvania – în acest caz vi se va transmite o copie a facturii fiscale, în baza căreia veți depune banii în contul specificat pe factură. Depunerile se fac direct în conturile curente, nu există alte conturi dedicate.
Dacă în momentul rezervării alegeți opțiunea “Card bancar online”, veți fi redirecționat către procesatorului de plăți https://netopia-payments.com/, unde veți avea posibilitatea să revedeți informațiile de facturare și să efectuați plata. Este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăti. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure”.
În vederea finalizării tranzacției în condiții optime va trebui să furnizați:
- Numele posesorului de card
- Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
- Data expirarii cardului
- Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnătura)
Tranzacțiile se vor efectua în lei, indiferent de cardul dumneavoastră, în condițiile agreate cu Banca emitentă a cardului dumneavoastră.
Capitolul XII. FacturareSunteți de acord să oferiți informații actualizate și complete pentru o facturare corectă și fără situații extraordinare.
Sunteți de acord să actualizați imediat și fără ezitare datele comunicate și alte informații, incluzând adresa de e-mail și datele de facturare pentru ca The Lounge să proceseze corect și complet, tranzacțiile și pentru a vă contacta dacă necesitatea apare.
Capitolul XIII. GaranțiiTermenii și condițiile partenerilor noștri ce vor furniza serviciile pe care le achiziționați (incluzând regulile de transport al pasagerilor impuse de liniile aeriene) se vor aplica adițional Termenilor și Condițiilor acestui Site. Termenii partenerilor noștri pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plată, obligații, anulări, modificări ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restricții de altă natură. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare. The Lounge nu este responsabilă pentru costurile care pot să apară în momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.
Capitolul XIV. Exonerarea de răspundereInformaţiile incluse pe platforma the-lounge.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credință, din surse pe care Prestatorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şi drepturile conexe,
Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă Prestatorului la adresa de e-mail office@the-lounge.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.
The Lounge îşi rezervă dreptul de a anula pachetele de servicii turistice care sunt afişate pe site, ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru astfel de Servicii (preţuri pe care le poate aprecia că fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).
The Lounge nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea, improprie a Produselor/Serviciilor contractate prin intermediul acestui site.
Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii noastre.
Imaginea produselor are caracter informativ. Unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site pot fi modificate fără preaviz sau pot contine erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă facem eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.
Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informațiile oferite, care stau la baza experienței dumneavoastre de cumpărături, să fie actualizate și conforme cu Serviciul de interes.
Capitolul XV. Link-uri către terțiPlatforma poate conține link-uri către site-uri operate de terțe părți (“Site-urile Terțelor Părți”). Aceste link-uri sunt destinate să furnizeze doar informații suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oricărui link către un Site al unei Terțe Părți nu înseamnă că aprobăm, avizăm sau acceptăm responsabilitatea pentru acest Site al unei Terțe Părți, conținutul sau utilizarea acestuia, sau utilizarea serviciilor puse la dispoziție prin acesta.
Nu suntem obligați să filtrăm și să monitorizăm și nu am investigat sau monitorizat niciun site al unei terțe părți pentru acuratețea, caracterul complet sau conformitatea cu legislația în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utilizării de către dvs. a acestor site-uri sau bazarea pe aceste site-uri ale terțelor părți.
Utilizați aceste Site-uri ale Terțelor Părți pe propriul risc. Vă sugerăm să verificați cu atenție politicile și practicile acestor terțe site-uri și să vă asigurați că le înțelegeți înainte să vă angajați în orice tip de acțiune sau tranzacție. Plângeri, pretenții sau revendicări, preocupări sau întrebări în legătură cu produsele și serviciile terțelor site-uri ar trebui direcționate și / sau redirecționate către acestea.
Capitolul XVI. Erori, Inexactități și alte OmiteriOcazional, există posibilitatea ca informații prezente pe site-ul nostru să conțină erori de tipografie, inexactități sau omiteri care ar putea fi asociate cu descrierile serviciilor, prețuri, promoții, oferte speciale, costuri de livrare, timpuri de livrare și disponibilități. Ne rezervăm dreptul de a corecta aceste erori, inexactități și omiteri, totodată să schimbăm ori să actualizăm informații sau să anulăm comenzi dacă există detalii în site-ul nostru ori în site-uri partenere și / sau aflate sub umbrela The Lounge, care sunt inexacte, în orice moment, fără informări în prealabil (incluzând după ce o comandă a fost depusă).
Capitolul XVII. Utilizări interzise ale serviciilor The LoungeÎn plus față de interzicerile deja menționate în Termeni și Condiții, nu sunteți autorizat să folosiți platforma the-lounge.ro sau conținutul acestuia pentru următoarele:
- orice acțiune ilegală;
- să solicitați altor persoane să pornească sau să participe în acțiuni ilegale;
- să încalce legile internaționale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte ordonanțe locale;
- să încălcați sau să nu respectați drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;
- să hărțuiți, abuzați, insultați, răniți, defăima, calomnia, denigra, intimida sau să discriminați pe bază de sex, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, naționalitate sau dizabilitate;
- să publicați informații false sau să induceți în eroare intenționat prin informații;
- să publicați sau să transmiteți viruși informatici sau orice tip de cod malițios care ar putea afecta funcționalitățile sau operațiunile the-lounge.ro sau ale site-urilor partenere
- să colectați sau să monitorizați informațiile personale ale altora;
- să înșelați, să acționați într-o infracțiune virtuală folosind diferite metode interzise la nivel internațional;
- pentru orice scopuri obscene sau imorale; k. să atacați sistemele de securitate the-lounge.ro ori ale site-urilor partenere. Ne rezervăm dreptul de a vă stopa fără ezitare accesul la Serviciile the-lounge.ro ori ale site-urilor partenere pentru încălcarea oricăror interziceri menționate în Termeni și Condiții.
The Lounge nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Prestator a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (adresa de e-mail și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său.
Prin utilizarea Conținutului și/sau solicitarea unei oferte și/sau efectuarea unei rezervări, Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului, în ultima versiune actualizată, care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data navigării pe site sau la momentul interacțiunii cu noi prin intermediul formularelor din site sau a datelor de contact.
Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite sau mai multe Servicii (ori orice parte sau conținut din Site-ul nostru), fără notificarea în prealabil.
Nu vom fi răspunzători în fața dumneavoastră ori a oricărui terț pentru modificările aduse, schimbările de prețuri, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.
Capitolul XIX. Încheierea responsabilităților părțilorResponsabilitățile și obligațiile părților contractante sub acești Termeni și Condiții vor rămâne aplicabile până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părți. Puteți încheia respectarea Termenilor și Condițiilor, în orice moment, printr-o notificare directă către The Lounge, comunicând că nu doriți continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării Site-ului nostru.
Dacă, prin judecata noastră, considerăm că ați încălcat ori vă suspectăm că ați încălcat una sau mai multe prevederi, ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la site-ul nostru, fără o notificare în prealabil, dumneavoastră rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării site-ului nostru, incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.
Capitolul XX. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilăOrice tentativa de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict apărut între The Lounge și Client se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele doua parti. Vă invităm să ne comunicați la adresa office@the-lounge.ro orice nemulțumire pe care o puteți avea în legătură cu Produsele și Serviciile noastre pentru o soluționare cât mai rapidă a situației semnalate.
În cazul în care conflictul nu poate fi rezolvat pe o cale amiabilă, se vor aplica prevederile legale românești din domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor de judecată din România.
Capitolul XXI. Informații de contactÎntrebările, sugestiile și reclamațiile, în legătură cu Termenii și Condițiile sau alte politici disponibile pe the-lounge.ro, trebuie trimise pe adresa de e-mail office@the-lounge.ro.
Capitolul XXII. Dispoziții finaleDacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Versiunea actualizată la 01.03.2024
Hai sa ne imprietenim!